Thursday, January 11, 2018

First post, 2018!

Takde kena mengena dengan entry lol :)
Hi guys, this is my first entry since berapa lama tah aku tak post. Aku agak dalam 5 tahun gitu ah. Ya Allah lama weh. Aku takde kesedaran and kerajinan nak buat. InsyaAllah aku try gak untuk memenuhi entri blog ni dengan cerita-cerita merepek. Lol

Aku rasa tak lambatkan aku nak wish HAPPY NEW YEAR guys and harap azam-azam yang tergendala tu dapat dicapai KAHKAH. Azam aku dari 2013 nak kurus tak tercapai and aku asyik tunda sampai sekarang! Like seriously, takde motivation langsung huhu. Ok dah stop merepek. 

And okay since aku dah matang (21 y/o) now so deco blog ni pun mestilah matang kan hahaha. Bila aku ingat balik macam mana aku deco blog dulu--dulu masa sekolah, nak tergelak plus menangis hahahhah. So PINK and childish. Aku mula buat blog ni masa form 2 since kitorang dulu di warning untuk tidak melayari FACEBOOK kat sekolah kahkah. How time passes quickly. 

Now dah besar dah (even size badan) hahahhaha. 

So bye! I'm out of idea right now.

No comments: